ابزار شبکه Advanced LAN Scanner
نوشته شده توسط : Roh

اگر كاربري نسبتاً حرفه اي بوده و در شبكه‌اي كه تنها يك اتصال اينترنتي به اشتراك مي گذارد ، بيش از يك كامپيوتر درمحل كار يا منزل داريد ، اين ابزار را كه داراي توانايي و قابليت قدرتمند اسكن شبه است ، تحسين خواهيد نمود .

 

 


از اين نرم افزار مي توانيد براي عيب‌يابي اتصالات اينترنتي ، تغيير تنظيمات شبكه  همچنين حصول اطمينان از امن بودن كامپيوترهاي متصل به اينترنت استفاده كنيد .

همچنين اگر براي اولين بار برنامه را اجرا كنيد ، ممكن است با پيغام خطاي استفاده از تنظيمات پيش فرض مواجه شويد كه مورد مهمي نيست. براي شروع به كار با برنامه ، بر روي گزينه Scan كليك نماييد تا عمليات اسكن شروع شود . بعد از اين Advanced LAN Scanner  به بررسي شبكه پرداخته و تمامي كامپيوترهاي متصل به آن را شناسايي كرده و جزئيات هر كدام را نشان خواهد داد . علاوه بر آدرس IP هر كامپيوتر مي توانيد پورت‌هاي باز بر روي هر سيستم را هم مشاهده كنيد . بعد از اطلاع از اين جزئيات ، در صورت نياز ، به راحتي مي توانيد با استفاده از يك ديوار آتش ، اقدام به بستن و كنترل ورودي و خروجي هر يك از آن پورت‌ها نماييد .

در عين حال در كنار مشاهده پورت‌هاي باز و بسته ، مي توانيد اطلاعات ديگري هم مشاهده نماييد ؛ براي مثال مي توانيد از سرويس هاي در حال اجرا روي كامپيوترهاي شبكه مطلع شده و حتي ليستكاربران و گروه هاي موجود در آن كامپيوتر را ببينيد . ضمناً در صورتي كه هر سيستمي پوشه‌اي به اشتراك گذاشته باشد ، مي توانيد آن پوشه را هم مشاهده نماييد. خلاصه اينكه اگر قصد امن نگه داشتن كامپيوترهاي خود را داشته و يا نياز به عيب‌يابي شكه و يا اتصالات اينترنتي داريد ، اين دستيار بسيار توانا و حرفه اي براي خدمت گزاري آماده است .

آدرس دانلود نرم افزار:‌

http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,46183-order,1-page,1/description.html





:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: